My Al l - Mariah Carey 歌詞 table.MsoNormalTable {font-size:10.0pt;font-family:"Times New Roman";}I am thinking of 酒店打工you In my sleepless solitude tonight在這寂寞無法成眠的夜 我好想你 If it's wrong to love you如果愛你是錯的Then my 關鍵字行銷heart just won't let me be right那我的心也不允許我作對 'Cause I've drowned in you And I won't pull 設計裝潢through Without you by my side 因我愛你如此深 無法自拔 I'd give my all to have Just one more night with you我願放棄好房網我的所有 只要跟你再在一起 一夜 I'd risk my life to feel Your body next to mine我願犧牲我的生命 只要你在我身邊 票貼'Cause I can't go on Living in the memory of our song因我無法活在我們記憶中的歌裡 I'd give my all for your 酒店打工love tonight 今晚 我願用我的一切 換你的愛 Baby can you feel me Imagining I'm looking in your eyes寶貝 你可以想像我看辦公室出租著你的眼嗎 I can see you clearly Vividly emblazoned in my mind我可以清楚的看到你活生生的在我的心裡 And yet you're 網路行銷so far Like a distant star但你卻如天空的星 那般遙遠 I'm wishing on tonight Give my all for your love Tonight 今晚 我房地產願用我的一切 換你的愛…..


.msgcontent .wsharing ul li { text-indent: 0; }



分享

Facebook
酒店工作 Plurk
YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    pi53pispxh 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()